ŽIVOTNE LEKCIJE: Osam najvažnijih stvari koje mame MORAJU naučiti svoje sinove

Odgoj djece nije niti malo lagan zadatak. Unatoč najboljim namjerama, nije rijetkost da roditelji pogriješe.


Evo što je nekoliko majki kazalo za Woman’s Day o tome koja je najvažnija lekcija u životu koju bi željele da usvoje njihovi sinovi.

Pokaži ljubaznost

“Najvažnija lekcija koju sam prenijela svom sinu Jacku je da bude ljubazan. Znam da me je poslušao, jer sam nedavno dobila poruku od jedne mame u kojoj mi zahvaljuje na ljubaznosti koju je moj sin pokazao prema njezinoj kćeri koja je nova u školi i nije popularna jer nema skupocjenu odjeću ni tenisice. Jack mi je rekao kako je uvijek sama sjedila u školskoj kantini, pa je uzeo svoj pladanj i pitao može li sjesti s njom. Kazao mi je kako nitko ne želi sjediti sam i bila sam jako ponosna na njega”, Christine Coppa.

Budi dobar suprug


“Moj sin je odrastao i oženjen. Kazala sam mu kako mora biti odgovoran i voditi računa te raditi na sebi. Ne samo zbog sebe samog, već i zbog njegove supruge. Kad ste sami, možete odabrati da ne brinete previše o svom emocionalnom i fizičkom zdravlju, ali kad ste u vezi, vaša je dužnost raditi i pokušati riješiti probleme”, Maria Lissandrello.

Ispolji ljutnju

“Primijetila sam puno ljutnje i frustracije kod mog dvogodišnjeg sina, Sama, koji je nedavno izgubio sluh. Ima poteškoća s komunikacijom. Želim da shvati kako je u redu biti ljut, to je to prirodna reakcija na životne izazove. Želim da moj sin prepozna i prizna svoje osjećaje ljutnje, ali i da iznađe način kako da to ispolji i olakša si. Bolje je da svoj bijes iskali udarajaći loptu ili jastuk umjesto da tuče mene. Da, život je nepravdan i ja želim da on nauči kako se nositi s time”, Tina Donvito.

Nemoj odustati

“Svom sinu govorim kako je njegova odlučnost ujedno i njegova najbolja vrlina. Želim mu uliti samopouzdanje da ako nešto želi to može i postići. Čak i ako to ne postigne odmah, doći će vrijeme kada će uspjeti u onome što je naumio”, Ellen Seidman.


Pospremi

“Prljava odjeća na podu? Nipošto. Stavi je u košaru za prljavo rublje”, Erin Zammett Ruddy.

Slijediti svoje srce

“Idi u školukoju želiš, popni se na planinu, budi paleontolog, putuj… Možeš postići što god želiš sve dok si u tome ustrajan”, Sarah Walker Caron.

Uvijek pazi što jedeš

“Želim da moja tri sina znaju kako će im zdrave prehrambene navike itekako pomoći u ostatku života. Roditelji često potiču dječake da budu hrabri, ali ih pri tom ne osnažuju da budu hrabri i pojedu ‘to zeleno’ na tanjuru”, Lisa Maxbauer Price.

Pokaži poštovanje

“Nikada nisam dopuštala sinu da udari svoju stariju sestru. Nisam željela da stekne dojam kako je u redu udariti bilo koju curu ili jednog dana svoju ženu”, Carey Reilly.
Izvor: net.hr